Alla inlägg under juni 2015

Av Frida Schneider - 30 juni 2015 23:38

På fredag jobbar jag min sista dag sen har jag semester i 5 veckor :)
Det är nog vanligt man går upp i vikt under semesternmen jag ska ligga med både kost och träning så jag fortsätter gå ner kram på er :)

Av Frida Schneider - 29 juni 2015 21:28

Invägningen gick jättebra :) -2,9 kilo sammanlagt har jag gått ner 12,kilo :)
Det verkar funka att dra ner på kolhydraterna :)

Av Frida Schneider - 28 juni 2015 21:54

           Imorgon är det invägning igen det är nervöst som vanligt.


            Men förhoppningsvis går det bra :)

          Kram på er :)

Av Frida Schneider - 27 juni 2015 11:03

                 Här kommer länken till receptet som jag bakade :)

http://mittkok.expressen.se/recept/langpannebrod-med-fron/

Som sagt byter man ut kruskakli mot fiberhusk blir det helt glutenfritt och eventuellt mindre kolhydrater :)


Av Frida Schneider - 27 juni 2015 09:57

Igår bakade jag ett lchfbröd i långpanna som jag äter till frukost nu :) ska länka receptet sen när jag går in på datorn men jag valde bort kruskakli mot fiberhusk så det är helt glutenfritt :)

Av Frida Schneider - 25 juni 2015 23:38

Idag testade jag pasta gjort på sojabönor den smakade som vanlig pasta och ändå mycket mindre kolhydrater

Av Frida Schneider - 24 juni 2015 23:45

                        Nu i veckan troligtvis i helgen ska jag testa att baka ett lchf bröd som man gör i långpanna.

                          Idag har jag handlat ingredienser till det.

                         Det ska bli spännande att testa.

                       Ha det gött kram på er

mat
Av Frida Schneider - 23 juni 2015 16:45

                     Förlåt att jag inte skrev nåt igår :(


igår testade jag mandelsmör i gröten och så hade jag sojamjölk istället för vanlig mjölk det är första gången jag testar sojamjölk. Det blev bra i allafall.                       

Ovido - Quiz & Flashcards