Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Frida Schneider - 12 juni 2015 23:45

                     Har ni haft en bra fredagskväll?


              Idag  har vi grillat med mitt boende jag grillade sojakorv och sparris det var gott allt gick på 325 kalorier ungefär

                dock blev jag inte så mätt men det tog jag igen senare på kvällen.

                Idag har jag varit på gymmet och tränat på crosstrainern jag tränade 1 h och 20 min jag var genomsvettig så jag tränade nog på bra.


                  Jag har fått veta att havregryn är ganska högt GI men när man har kokat den så får den medelhögt GI och om

                 man  äter ett ägg eller har lite mandelsmör i gröten så får man ner GI-värdet ytligare, Mandelsmör låter gott ska köpa det på torsdag nästa vecka för då får jag mina pengar.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards