Alla inlägg den 21 juni 2015

Av Frida Schneider - 21 juni 2015 22:30

          Idag gjorde jag potatissallad av den färskpotatisen som blev över från midsommarafton.

         Jag hade i ca 400 gram potatis 2 dl kvarg ica bascic och örtsalt trocamare det går bra med herbomare med.

           Det är nog gott med lök också men det jag aldrig i men ska tänka på det i fortsättningen.

                                                  
              

Av Frida Schneider - 21 juni 2015 17:35

             Idag har jag ätit mild naturell yoghurt med gi müsli istället för den turkiska matyoghurten,

              Det är mindre kalorier i den yoghurten 60 kalorier per deciliter jag hade hallon i istället för jordgubbar ville variera lite kände jag :) Jag åt även omellet gjord i micron gjord på ett ägg och en tesked vispgrädde och västerbottensost.

  •                                                
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards